Jornada sobre anfibios en la Vera

El Martes 15 de Noviembre a las 18:30 haremos un jornada en la que hablaremos de los anfibios que podemos ver frecuentemente en la región.

Esta actividad está dentro del curso «Botánica y medio ambiente» que se está impartiendo este año en la biblioteca. Después se proyectará un documental sobre anfibios de todo el planeta. La duración de la jornada será de hora y media aproximadamente. La entrada a estas actividades es libre, ¡no faltes!

Esta entrada fue publicada en ACTIVIDADES ARBÓREA. Guarda el enlace permanente.

Una Respuesta a Jornada sobre anfibios en la Vera

1. Jean dijo:

Aparte dos outros moiots efectos que produce o quentamento global, o que esta a suceder dende hai algfans anos e9 a ateracif3n dine1mica dun fungo da pel que resulta fatal para os anfibios.Por exemplo, nos nubosos bosques de Costa Rica a rana alerquedn de Monteverde desapareceu a finais dos 80. Usando rexistros de temperaturas da superficie marif1a e do aire, mostrouse que estas re1s desaparecedan e1 vez que a temperatura iba cambiando. A elevacif3n das temperaturas da Terra reforza a cuberta de nubes nas montaf1as tropicais. Isto provoca dedas me1is frescos e noites me1is calurosas, favorecendo ambas cousas f3 fungo Chytrid, que se reproduce mellor nesas condicif3ns.